Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем а GT 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем а GT 1.9jtd

    Здавейте колеги.
    Започвам малко с предистория за колата.Пристигна от Италия без капка масло и вода в нея.Оказа се счупена турбина и спукан воден радиатор.Разглобих я цялата-свалих турбината и главата и смених всичко,нов картридж,гарнитура на глава с гумички и напасване на клапани.Нов ангренаж,помпа,ремъци и ролки,термостат.Почистен ЕГР и смукателен колектор и т.н.
    Проблема е,че при стартиране на мотора на празен ход държи 1500 оборота и не падат.Оборотите спадат само и единствено ако натисна спирачката продължително или сваля стоп машинката,но тогава нямам гас.Чека ми свети но с Делфито което ползвах ми изписва незнайна грешка.За мен колата е в авариен режим защото при опит за шофиране с мъка стига до 3000 оборота и тва е.Кажете къде евентуално за търся прооблема.Знам че трябва да я закача и прочета като хората,но това ще стане след понеделник може би.Мисля че имам и проблем с дюза защото на празен ход тресе и не се форсира както трябва,при откачване на конекторите на дюзите на 2 цилиндър почни няма разлика в работата.
    Ще съм благодаен на всякакви мнения и насоки

  • #2
    Колеги имам огромна молба.
    Дали някой от Вас който разполага с Fiatecuscan ще има желанието да дойде до мен и да я закачим,че вече незнам кво да я правя.Свалях и дюзите да ги нося на проверка и всичко им е наред.

    Comment


    • #3
      Колега ако напишеш и от къде си,
      ще е полезно за тези които биха жела ли да ти помогнат.
      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
        Колега ако напишеш и от къде си,
        ще е полезно за тези които биха жела ли да ти помогнат.
        Сари забравих.
        От София съм.Колата е в Люлин9

        Comment


        • #5
          Комшия съм ти така че пиши и ще я закачим тая Събота-Неделя. Ти ккаво искаш да гледаш всъщност ?
          Last edited by Ivaelo; d.m.y г., 18:50.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщение
            Комшия съм ти така че пиши и ще я закачим тая Събота-Неделя. Ти ккаво искаш да гледаш всъщност ?
            Колега имаш Л.С.

            Comment


            • #7
              Малко раздвижване по темата.
              Днес закачихме колата с колегата който се отзова за което му благодаря и тук.
              Грешката която дава колата е p0651 Sensor power supply 2.
              Другото което видяхме е,че ЕГР-а не работи соленойда седи си но 0% без значение на какви обороти е мотора.
              Нека колегите с опит да ме насочат къде да наблегна в търсенето на проблема.
              Ще съм благодарен на всеки с насока за решаване на проблема.
              Last edited by fiemifero; d.m.y г., 22:27.

              Comment


              • #8
                Колеги може ли някой да даде схема на масите на колата?

                Comment


                • #9
                  Колега стига със простите български начини..иди в сервиз..поне тука форумните са доста добри..и да ти е мирна главата...това не е да сменяш чистачка и т.н. Върви да ти оправят колата, че после пак Алфите се чупели...
                  147 1.6TS 2005 120bhp.
                  The beauty is real...you just have to find it!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от fiemifero Покажи съобщение
                    Колеги може ли някой да даде схема на масите на колата?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Hristiyan Покажи съобщение
                      Колега стига със простите български начини..иди в сервиз..поне тука форумните са доста добри..и да ти е мирна главата...това не е да сменяш чистачка и т.н. Върви да ти оправят колата, че после пак Алфите се чупели...
                      Колега много си прав но нямам възможност в момента.
                      Иначе свалих одеве ЕГРа и соленоида си е наред не е блокирал и при подаване на 12V си отваря и затваря без проблем.Утре ще прегледам инсталацията около него и ще замеря има ли ток на буксата.
                      Все още ми трябва схема на масите.

                      Comment


                      • #12
                        И все пак сервиз му е майката...
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #13
                          Със сервиз всеки знае. А с тази грешка и в сервизите ще има проба-грешка.
                          Това при тия жтд-та се получава най-често от проблемен модул по 5 волтовата референция от ЕКУ-то.
                          Започвай да откачаш датчиците един след друг докато видиш, че тая грешка ще изчезне и ще остане само грешка, свързана с откачения сензор/изпълнителен механизъм.
                          Отделно, което би трябвало да си проверил до сега, е самото 5 волтово напрежение колко е всъщност. Най-вероятно ще бъде по-ниско, заради окъсил сензор по захранващата шина.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Със сервиз всеки знае. А с тази грешка и в сервизите ще има проба-грешка.
                            Това при тия жтд-та се получава най-често от проблемен модул по 5 волтовата референция от ЕКУ-то.
                            Започвай да откачаш датчиците един след друг докато видиш, че тая грешка ще изчезне и ще остане само грешка, свързана с откачения сензор/изпълнителен механизъм.
                            Отделно, което би трябвало да си проверил до сега, е самото 5 волтово напрежение колко е всъщност. Най-вероятно ще бъде по-ниско, заради окъсил сензор по захранващата шина.
                            Анджък,аферим,това е точно така,само че на италианките това не се случва,както при френските коли например,е ясно е че има изключения но...........

                            ---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:11 ----------

                            Първоначално публикувано от fiemifero Покажи съобщение
                            Колега много си прав но нямам възможност в момента.
                            Иначе свалих одеве ЕГРа и соленоида си е наред не е блокирал и при подаване на 12V си отваря и затваря без проблем.Утре ще прегледам инсталацията около него и ще замеря има ли ток на буксата.
                            Все още ми трябва схема на масите.
                            Пробвай това което ти каза Боби,датчиците с 5 волта захранване не са много...........но все пак си е хубаво да я погледне човек,който разбира от диагностика,а не от четене на грешки..............Успех.
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              http://www.ebay.co.uk/itm/FUEL-HIGH-...-/281703300293

                              На туй залагам, но след като не съм спец не се наемам да го съветвам. Бих го свалил, почистил и евентуално с контактен спрей. След това бих продължител да го мъдря.

                              Comment

                              Working...
                              X